مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 خرداد 1400 ساعت 11:402021-05-26حوادث

کشف 34 کیلو موادمخدر در پایتخت| 3 قاچاقچی دستگیر شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 34 کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه خبر داد.

- کشف 34 کیلو موادمخدر در پایتخت 3 قاچاقچی دستگیر شدند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت از کشف 34 کیلو مواد مخدر در دو عملیات پلیسی در تهران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سرهنگ عبدالوهاب حسنوند رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران از کشف 34 کیلوگرم مواد مخدر در دو عملیات جداگانه خبر داد.

سرهنگ حسنوند در تشریح خبر فوق اظهار داشت: در پی دریافت گزارشی مبنی بر تهیه و توزیع مواد مخدر توسط فردی در منطقه جنوب پایتخت بررسی موضوع به صورت تخصصی در دستور کار ماموران پایگاه ششم این پلیس قرار گرفت و در تحقیقات مشخص شد متهم که از قاچاقچیان و توزیع کنندگان سابقه دار و حرفه ای مواد مخدر در شهر تهران است به تازگی مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را از مرزهای شرقی کشور خریداری کرده است.

وی گفت: در تحقیقات مشخص شد که قاچاقچی مذکور مواد را با استفاده از یک دستگاه خودروی نیسان به تهران آورده و اقدام به دپوی آن در مخفیگاه خود در جنوب پایتخت کرده تا در فرصتی مناسب مواد را به شمال کشور منتقل کرده و اقدام به توزیع گسترده آن کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 34 کیلو موادمخدر در پایتخت| 3 قاچاقچی دستگیر شدند

کشف 34 کیلو موادمخدر در پایتخت| 3 قاچاقچی دستگیر شدند